برندهای لوازم آرایشی ، معرفی برندهای معتبر لوازم آرایشی

برای آشنایی با بهترین و معروف ترین برند لوازم آرایشی هرگز این مطلب را از دست ندهید زیرا 10 برند معروف و برتر لوازم آرایشی برای شما جمع اوری شده است.

معروف ترین و برترین برندهای لوازم آرایشی

خانم ها گرایش زیادی به زیبا شدن دارند و تمایل دارند هنگامی که در انظار عموم ظاهر می شوند چهره زیبا و دلربایی داشته باشند . این دسته از خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرایشی به زیباتر شدن خود کمک می کنند .بهترین برند لوازم آرایشی

بهترین برند لوازم آرایشی

شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا به تولید لوازم آرایشی پرداخته اند و در سطح دنیا برندهای معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که به زیبایی بانوان کمک می کنند . 

برندهای لوازم آرایشی

بهترین برندهای محصولات آرایشی

محصولات زیبایی حس اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد و موجب می شود که آنها در تمام مدت حضور در اجتماع احساس زیبایی و جذاب بودن داشته باشند. اما برخی از مواد آرایشی نامرغوب سبب آسیب به پوست و از بین رفتن زیبایی می شود بنابراین اینکه چه لوازم آرایشی انتخاب کنیم بسیار پر اهمیت است اما با ازدیاد محصولات و مارک ها تقریبا یافتن بهترین برند محصولات ارایشی دشوار است.

محصولات زیبایی باید حاوی مواد طبیعی نیز باشند و برای پوست شما مناسب باشند. برندهای آرایشی معروف در سطح دنیا در بردارنده بهترین نتیجه ممکن بوده و ایمنی مناسبی را نیز در بر داشته اند.در ادامه شما را با لیستی از بهترین برندهای آرایشی که از شهرت بسزایی برخوردارند آشنا خواهیم کرد.

شماره 10:کلینیکClinique

برند کلینیک برندی استثنایی در سرتاسر جهان است که برای هر منطقه جغرافیایی محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه ارائه می دهد. محصولات این برند هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند و از این رو توصیه بسیاری از متخصصان پوست این برند است. این برند شهرت خود را در میان لوازم ارایشی تمامی ملکه ها دارا می باشد.

کلینیکClinique

برند کلینیک توصیه متخصصان پوست

شماره 9:MAC

برند مک برندی است که تحسین تمامی افراد را برانگیخته و موجب رضایت تمامی علایق و سلیقه ها شده است. این برند در میان افراد مشهور نیز بسیار پرطرفدار است و دارای طیفی اختصاصی از محصولات زیبایی است. این محصولات کیفیت بالایی دارند و تولیدات آن نیازهای تمامی زنان را تامین نموده است.

MAC مک

محصولات آرایشی با کیفیت برند مک

شماره 8:مایبیلینMaybelline

یکی از محصولاتی که موجب زیبایی خیره کننده زنان می شود مارک مایبیلین است که می توان در آخرین لحظه از آنها استفاده کرده و از منزل خارج شد.برند مایبیلین در میان انواع مختلف مردم شهرت بسیاری دارد و برندی در حال شکوفایی می باشد.

مایبیلینMaybelline

مارک مایبیلین از بهترین برندهای لوازم آرایشی

شماره 7:اربان دیکیUrban Decay

یکی از بهترین برندها در سراسر دنیا اربان دیکی است که در سال 1996 تاسیس گردیده است.محصولات این برند از تنوع زیادی برخوردارند و در مدت کوتاهی توانسته اند شهرت زیادی را به دست بیاورند و چشم ها را به خود خیره سازند.

اربان دیکیUrban Decay

شهرت برند اربان دیکی در بین خانم ها

شماره 6:اوریفلیمOriflame

یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم ارایشی شرکت اوریفلیم است که در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی بنیان گذاری شد. اوریفلیم شهرت زیادی را در بین برندهای آرایشی دارد و همانند اربان دیکی سهم بسیار بزرگی را از بازار لوازم ارایشی به خود اختصاص داده است. این شرکت مقداری از در آمد امور خیریه می کند.

اوریفلیمOriflame

اوریفلیم یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم آرایشی

شماره 5:کاور گرل Cover Girl

یکی از مشهورترین برندها در سرتاسر جهان برند لوازم آرایشی آمریکایی کاور گرل است که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات چهره های مشهوری مانند کریستی برینکلی و تیرا بانکس است . این برند آرایشی در بین افراد مشهور طرفداران زیادی دارد.

کاور گرل Cover Girl

کاور گرل Cover Girl برند پرطرفدار در بین افراد مشهور

شماره 4:آون Avon

یکی از بهترین محصولات ارایشی می تواند لوازم آرایشی تولیدی آون است که در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بیش 140 کشور جهان فروش بسیار سریعی دارد. شهرت این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی از استراتژی فروش خانه به خانه می باشد.

آون Avon

فروش آون Avon در بیش 140 کشور جهان

شماره 3:رولون Revlon

قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم ارایشی مارک رولون است که انواع رژ لب و وسایل مراقبتی از لب معروفی دارد و به همین خاطر مورد توجه زنان جوان قرار گرفته است. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار لورن کرم ها و محصولات مراقبت از پوست آن است که شهرت این شرکت را به حداکثر رسانده است.

رولون Revlon

مارک رولون قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم آرایشی

شماره 2:اتود Etude

از جدیدترین و جوانترین برندها در دنیا برند اتود می باشد که محصولات متنوع آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند وبه همین علت در کوتاه مدت توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند . این برند محصول کشور کره جنوبی مجموعه رنگی متنوع بزرگی را ارائه کرده که پیشرفت قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است.

اتود Etude

برند اتود محصول کشور کره جنوبی

شماره 1:لوریل گروپ L’Oreal Group

لوریل گروپ بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی لوریل گروپ است که دارای تنوع محصولی بیش از 500 عنوان است . این شرکت ابتدا به تولید رنگ مو پرداخت و سپس به تولید محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهای متنوع و ... پرداخت.

لوریل گروپ L’Oreal Group

لوریل گورپ اولین و بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی